Nasza Dziewczynka

Życie z nią jest 1000x ciekawsze, czasem pod koniec dnia mam wrażenie że czas robi nam na złość uciekając tak szybko. Każda przydzielona mi przez nią rola w naszych zabawach cieszy mnie tak samo( Mamo, jesteś siostrą, mamą, mamą Milenki itd.), jestem dumna jak wspaniale jeździ na rowerze „dla dużych dziewczynek” a jej wygłupianki na trampolinie są lepsze niż najlepszy film( chyba dlatego nie pamiętam kiedy ostatni raz coś oglądałam😜). Wprost uwielbia zabawy w odgrywanie ról, a ostatnio stwierdziła, że będzie występować na scenie a Mama z Tatą będą ją oglądać z pierwszego rzędu😄

Widzę ogromne zmiany w niej, ale przede wszystkim we mnie samej- chcę wierzyć że dla J odnajdę najlepszą wersję samej siebie i będę dla niej dokładnie taką mamą jakiej potrzebuje.

Żałuję że już w piątek zaczynam pracę poza domem, szkoda mi naszych wspólnych poranków, ale cóż- życie wzywa, a wierzę że J z S świetnie zajmą się sobą podczas tych 9h beze mnie- dobrze że wakacje, to będzie chodzić poźniej spać, żebyśmy miały więcej czasu dla siebie:)

3 thoughts on “Nasza Dziewczynka

  1. Coś w tym jest… odkąd Synuś jest z nami, rzadko włączamy tv. Wygląda to przekomicznie, jak wygłupia się w łóżeczku, a przed niczym przed ekranem siedzimy my, czasem w towarzystwie dziadków 🙂 Tyle radości i wzruszeń wnoszą w nasze życzcie te nasze pociechy.
    Z odgrywaniem ról zawsze miałam problem, ale z tego, co piszesz będzie trzeba się przełamać.
    Uściski Rodzinko

Skomentuj

