4.5 latek i 6 miesięcy razem😍

Dzięki naszej uśmiechniętej, szybkiej, wrażliwej, rozśpiewanej i upartej 4.5-latce nareszcie wiem, co to znaczy ŻYĆ- od 6 miesięcy robię to na pełnych obrotach:) Nigdy wcześniej tyle nie robiłam w 24h co teraz,zwłaszcza „na niby”,  nie odgrywałam tylu różnych ról- od ekspedientki przez lekarza i pacjenta do mamy, taty i dzidziusia w przeciągu 15minut, nie dostawałam tylu całusów ani tyle razy nie mówiłam „kocham Cię” (S uważa, że do niego nigdy w jeden dzień tyle razy tego nie mówiłam) ☺️Nigdy też nie widziałam siebie i swoich wad jak na dłoni- mam nad czym pracować, ale dla J jestem na to gotowa!

Kocham Cię, Córeczko-warto było na Ciebie czekać, dziękuję że jesteś!!!

4 thoughts on “4.5 latek i 6 miesięcy razem😍

  1. Bardzo piękny ten post, jak i ten poprzedni. Dla mnie trochę odczarowuje adopcję starszego dziecka (znam wiele rodzin, które adoptowały dzieci malutkie, dużo rozmawialiśmy o strachu przez tym, że adopcja dziecka starszego może być trudniejsza). Wasza historia odczarowuje ten mit 🙂 po prostu prawda fundamentalna, o której wszyscy wiemy „wszystko zależy od dziecka i rodziny”. Cieszę się Waszym szczęściem i łezka kręci się w oku 🙂
    Dziękuję.

  2. Tyle szczęścia i miłości w jednym wpisie ! Aż miło czytać. Zdecydowanie powinnaś wpadać tu częściej i na bieżąco donosić nam o tym, co u Was słychać 🙂 Gratuluję półrocznicy :*

Skomentuj

